• RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

Popular Posts

Hello world!
Righteous Kill
Quisque sed felis

Righteous Kill

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in ...

Quisque sed felis

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in ...

Etiam augue pede, molestie eget.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in ...

Hellgate is back

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit ...

Post with links

This is the web2feel wordpress theme demo site. You have come here from our home page. Explore the Theme preview and inorder to RETURN to the web2feel home page CLICK ...

1) Durdum durdum durama Nuri Alço'yu kırama.Gazozundan bir fırt al yatağında uyuyakal inşalah...

2) 1 sukum ekmeği 7 gavurun gapısında dilensin yaşam ünitelerine baklansın fiş çekmek için bize surulsun yarebbim ciğerden söyliyom ak sakal tarama 2 çocunlan sufralara oturuma inşalah...

3)Kadınlıkta zivre...

4) Çayırlara mabadını yayacağın, göbeğindeki pambıkları sayacağın, yaş geçmeden şu kafanı ayacağın, bir ömürlük saltanatın olacak..

5) Kiriş gibiyim...

6) Biz seni çift sarılı köy yumurtası gibi sevdiydik hacı sen pastörize yumurtanın akı gibi beyaz Türk çıktın...

7) Rabbena hep bana.Esmeri benim kumrali benim sarişini benim Zencisi benim yaninda arkadaşi varsa oda senin..

8) İnsan Fantastik Hayvandır..

9) Beli bükük donu sökük dedem...

10) Ekmek davşan sen tazı ol o ekmeğe dürbünlen bak inşallah...

11) Kısmet ise; gelir Çin'den Yemen'den.. Kısmet değil ise düşer imiş çenenden..

12) AİDS'den ilk kurtulan Türk diye Gazetelere manşet ol, 1 hafta sonrada öl inşalah...

13) Başım Diye Güvenme Ne Gelirse Başa Gelir Diz Toprağa Yaslanırda Baş Düşerse Taşa Gelir..

14) Bir dirhem yiyosan kardasimmmm ilaca ver, bi dirhem benden alipda saklayosan kefen paralarin olsun insallah, derdine yatir ilaca yatiiiir fisini cekip cekilmicegini bana sorsunlar isallahhh...

15) Eşek atınan yarışmış kuyruğu kulağa karışmış...

16) Hey Atlılar Atlılar, Tıpırtısı datlılar, Beyoğlu'na varasınız, ballı gaymak yiyesiniz, sac üstünde sarı dalyan suya düştü diyesiniz.

17) Sende hamama giden kurna beğenmen düğüne giden zurna beğenmen.

18) Afiyet bal şeker olsun ömür ossun heryanlarına sıgışsın basen olsunn gurban oldumm..

19) Şu bi tutam ekmeği yidi gavurun kapısında dileniyim ki benim suçum yok.

20) Guş vardır eti yinir, Guş vardır et yir

21) Lazı, Çerkezi, abazası hepimiz insanız.

22) Dışından Baktım Yeşil Türbe İçine Girdim Estafurullah Tövbe...

Leave a Reply