• RSS
  • Delicious
  • Facebook
  • Twitter

Popular Posts

Hello world!
Righteous Kill
Quisque sed felis

Righteous Kill

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in ...

Quisque sed felis

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in ...

Etiam augue pede, molestie eget.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit nisl in ...

Hellgate is back

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Quisque sed felis. Aliquam sit amet felis. Mauris semper, velit semper laoreet dictum, quam diam dictum urna, nec placerat elit ...

Post with links

This is the web2feel wordpress theme demo site. You have come here from our home page. Explore the Theme preview and inorder to RETURN to the web2feel home page CLICK ...
















Blogger, kullanıcıları için yeni bir özellik getirdi. Bu özellik sayesinde tıpkı wordpressteki gibi kendi blogumuz üzerinden hakkımda ve iletişim gibi bölümler oluşturabileceğiz. Önceleri normal yazı sayfasına iletişim formunu entegre eder ve normal yazı sayfasından kendimizi tanıtan bir yazı yazıp hakkımda başlığını verirdik. Daha sonra bu sayfalara link verip hakkımda ve iletişim sayfası olarak kullanırdık.
Şimdi ise bu özellik sayesinde kendi blogumuza ait alt sayfalar oluşturabileceğiz.
Gelelim bunu nasıl yapacağımıza,

İlk önce draft.blogger.com adresine giriyoruz.
Gönderme > Sayfaları düzenle bölümüne giriyoruz. Bu adımlardan sonra resimde görüldüğü gibi bir yere gelmiş olacağız.
Şimdi yeni sayfaya tıklıyoruz.










Yeni sayfaya tıkladığımızda karşımıza normal bir yazı paneli geliyor.
Başlığa sayfayı hangi amaçla kullanacağımızı yazıyoruz. ( İletişim, hakkımda, reklam vb. )
( Unutmayın, başlığa yazdığınız yazı http://blogunuz.blogspot.com/p/yazibasliginiz.html olarak gözükecek. )
















Bu işlemi tamamladıktan sonra karşımıza



















sayfası gelecek. Bu sayfanın amacı, eklediğimiz sayfaları bize widget ile menü halinde eklemek isteyip istemediğimizi sormak. Eğer isterseniz ekleyebileceğiniz yerler mavi renk ile belirtilmiştir. Dilerseniz daha sonra sayfa ögelerinden bunun yerini değiştirebilirsiniz.

Bütün işlemler tamamlandığında
http://blogunuz.blogspot.com/p/yazibasliginiz.html gibi bir sayfaya sahip olacağız.

Bende gerekli işlemlerden sonra bunu uygulamayı düşünüyorum.
Gecenin bu saatinde yorgun gözlerle yazıyı yazıyorum, anlatım bozuklukları varsa kusura bakmayın.

Sorun yaşarsanız yorum bölümünü kullanmanız yeterli.

Leave a Reply